Home | Join! | Help | Browse | Forums | NuWorld | NWF | PoPo   

ENTER A WITTY COMMENT HERE
Hey sup yall!!!
Today has been somewhat exciting not really but o well its all good! so today it was quite disturbing marys word is niftylicios and so she called kris dat then he goes ya ur just delicious in a naughty sort of way how disturbing ppl who no these 2 ppls o well god she so leads him on poor guy!!! today @ lunch alex called me ms. man but what up w/ dat when he was springing those chessy ur my gurl and vegas marriage pickup lines on me eh god he needs to get a life im so jealous mary got to pick the seating arrangements 4 mrs evans class arrr she wouldnt put me by andrew but we set it up so we were like in the groups right next to each other but then the setting up got screwed so i dont get to sit like right next to him but its allright cuz i get to sit right next to him in LA yaaa!!! but god brendan is so immature he was like i hate u meeghan i was like y he said cuz on IM i say ok.... 2 much OMG how mcuh more patheic can it get!! then mary asked him the real reason and he said dat and dat i made her pissed off when i said yes to going out w/ andrew!!! but he cant admit he likes her cuz of dat damn carling my most sincere apolgies carling.... not brendan dumped me 4 her but he 4gets to tell me their going out while we still r and is lame enough to do it on my away message 4 aim!!! god he could just tell me much luv from ur grl, *~meeghan~* ps my sn is launamamacita or pinkattidude247
Hey Ya'll leave me a comment hehe lata
Saturday. 11.15.03 9:30 pm
Today has been somewhat exciting not really but o well its all good! so today it was quite disturbing marys word is niftylicios and so she called kris dat then he goes ya ur just delicious in a naughty sort of way how disturbing ppl who no these 2 ppls o well god she so leads him on poor guy!!! today @ lunch alex called me ms. man but what up w/ dat when he was springing those chessy ur my gurl and vegas marriage pickup lines on me eh god he needs to get a life im so jealous mary got to pick the seating arrangements 4 mrs evans class arrr she wouldnt put me by andrew but we set it up so we were like in the groups right next to each other but then the setting up got screwed so i dont get to sit like right next to him but its allright cuz i get to sit right next to him in LA yaaa!!! but god brendan is so immature he was like i hate u meeghan i was like y he said cuz on IM i say ok.... 2 much OMG how mcuh more patheic can it get!! then mary asked him the real reason and he said dat and dat i made her pissed off when i said yes to going out w/ andrew!!! but he cant admit he likes her cuz of dat damn carling my most sincere apolgies carling.... not brendan dumped me 4 her but he 4gets to tell me their going out while we still r and is lame enough to do it on my away message 4 aim!!! god he could just tell me much luv from ur grl, *~meeghan~* ps my sn is launamamacita or pinkattidude247

Comment! (0) | Recommend!

This is my first one!! ya funness
Tuesday. 11.11.03 4:32 pm
Today I have done like nothing except take my dog on a walk ya fun i guess. im really bored i wanted to go to a movie w/ my friends today but r moms were bitches and didnt let us go arrrggghh. nikky im so jealous ur getting ur hair done i want to get my hair done so badly but i have to pay for it w/ my own money and let me tell u i aint got any @ the time lol hehe oooooooo noooooo its back to skoo tomorrow what a bummer i really wanted to see chicago but didnt get the chance this weekend oh well its all good i guess well much luv and if u want to know i am going out w/ andrew now yaaa ive waited so long im so sorry mary i still love u meeghan

Comment! (4) | Recommend!

pinkiesponge's Weblog Site • NuTang.com

NuTang is the first web site to implement PPGY Technology. This page was generated in 0.002seconds.

  Send to a friend on AIM | Set as Homepage | Bookmark Home | NuTang Collage | Terms of Service & Privacy Policy | Link to Us | Monthly Top 10s
All content Copyright 2003-2047 NuTang.com and respective members. Contact us at NuTang[AT]gmail.com.